Fuck

Jag orkar inte. Jag orkar fan inte mer. Är så jävla trött på allt.

Musikalen är det enda som hållt mig uppe den senaste tiden. Jag har älskat att göra den, och klassen har blivit en sån fin grupp och jag vill aldrig lämna den. Jag vill inte tappa kontakten, men jag vet att det kommer att hända. Orka dra till jävla Jönköping, utan vänner, utan ambitioner och utan pengar. Jag vill inte.

Men vad vill jag då?

Jag förstår inte mig själv längre, har blivit så jävla velig och grinig mot allt, och alla verkar vara så förbannade på mig. Vad är det jag gör som jag inte fattar själv?

Kanske inte världens bästa idé att sitta och sura på internet, men ingen läser ju den här skiten ändå så spela roll.

Jag måste välja.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar dig!

2008-03-09 @ 20:39:01
Postat av: Madde

Åh,förlåt men jag blir så glad (?) när jag ser någon som typ känner samma sak som jag. Jag tror det bara är fel på mig hela tiden. Jag vill stanna tiden. Jag vill leva ett tag till med klassen.
Fan, vi kommer tappa kontakten så det skriker om det :'(

2008-03-10 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0