Påskhelgen

Äntligen påsklov! Är rövtrött.

Nu har vi fått våra studentmössor och dessutom är både studentklänning och skor inhandlade. Snart ska min balklänning börja sys :) wiee.

Torpa har dessutom dragit igång. Äntligen! Längtar så till sommaren.

Förresten har jag sökt ca 20 jobb i Jönköping nu (ska maila ca fem till i dagarna och sedan kanske skicka till ytterligare 20 st), jag är så jävla duktig. Hoppas de tycker det också, jag vill ha joooooobb! (Grymt söta frimärken förövrigt, ville nästan behålla ett bara för det.)

Jag och Tina stannade kvar i skolan lite igår och tramsade oss i kostymförrådet, det var mysigt. Sen gick vi hem till henne och badade skumbad, det var ännu mysigare :) sen kom Anton hem och tyckte vi var knäppa.

I helgen vankas det utgång med kompisarna. Sjukt länge sen jag var med, har varit så upptagen på helgerna. Men nu, nu ska jag med igen :)

Blir inget långt inlägg, tänkte bara skriva av mig lite. Blir kanske mer i helgen :)

    

Förresten har jag äntligen bestämt mig för hur min balklänning ska se ut, och den här klänningen från Oscar de la Renta (här på Scarlett Johansson) är den mest lika bild jag hittat. Tänk axelbandslöst, grönt och på mig istället. Wohoo :)


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Du kommer vara dösöt :)

Balens drottning fo sure

2008-03-22 @ 12:56:15
URL: http://hillewiee.blogg.se
Postat av: Sofie

Det kommer bli hur fint som helst! :)

2008-03-23 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0